برگزاری همایش در منطقه ۵
می 31, 2014
نشست دوم هم اندیشی p4c
ژوئن 19, 2014

کارگاه های فردوس

IMG ۲۰۱۴۰۵۲۹ ۱۱۱۶۰۸

برگزاری همایش های آشنایی با برنامه فلسفه برای کودکان در فرهنگسراهای منطقه ۵ تهران

تیم فلسفه برای کودکان ایران به مدیریت دکتر یحیی قائدی همایش هایی به منظور آشنایی خانواده ها با برنامه فلسفه برای کودکان  برگزار نمود. چهارشنبه ۷ خرداد ۹۳ در فرهنگسرای نور و پنج شنبه ۸ خرداد ۹۳ در فرهنگسرای فردوس و یکشنبه ۱۱ خرداد ۹۳ در فرهنگسرای معرفت با همکاری خانم رمضانی و سلطانی مبانی نظری و عملی و سابقه این برنامه برای علاقه مندان شرح و کلیپ کوتاهی  از دوره های پیشین به تماشا گذارده شد.
در این همایش ها شرکت کنندگان دوره های پیشین از تجارب خود در خصوص برنامه فلسفه برای کودکان سخن گفتند و کلیپی کوتاه از سوابق اجرایی این برنامه در دانشگاه خوارزمی و سایر مکانها به نمایش گذارده شد.
دکتر یحیی قائدی برای آشنایی مربیان و خانواده ها با مبانی نظری و عملی این برنامه در ایران و ضرورت شناخت آن به شکل غیرمنتظره آنها را در فضای کارگاه برده و مهارت هایی را آموزش دادند.
IMG ۲۰۱۴۰۵۲۹ ۱۱۱۷۰۰

والدین از چند وچون این برنامه و آموزش مهارت های اساسی در آن سخن پرسش نمودند و تیم فلسفه برای کودکان ایران پاسخ گوی این پرسشها بودند.
در ادامه پنجشنبه ۲۲ خرداد ۹۳ در سالن دهخدای فرهنگسرای فردوس کارگاهی با حضور مربیان دوره پیش و خانواده های مشتاق برای آشنایی با برنامه برگزار شد و کودکان ۳ تا ۱۲ سال دراین کارگاه شرکت جستند که با تسهیلگری خانم ها سحر سلطانی و معصومه رمضانی برگزار گردید.