آموزش فلسفه به دانشجویان

سفرنامه ها

سفرنامه ی تصویری پانزدهمین همایش دوسالانه ی ICPIC کره جنوبی

دکتر یحیی قائدی

سفر من در ساعت ۲۲:۴۰ شب از فرودگاه امام خمینی به مقصد دبی و پروازساعت ۳ صبح به وقت دبی در ۱۵ جولای به سمت سئول آغاز شد.حدود ۴:۳۰ دقیقه به وقت سئول رسیدیم و عازم هتل آرت شدیم. چمدان را گذاشتم و درخیابان های اطراف گشتی زدیم، دانشگاه بین المللی تعلیم و تریبت سئول که نقطه ی شروع تورفرهنگی بود را یافتم و اتفاقی از موزه ی فعالیت های هنری سئول سر در آوردم.

گزارش تصویری سفر فرانسه (کارگاهP4Cاسکار برنی فیه )آگوست ۲۰۱۱

دکتر یحیی قائدی

حدود ۹ شب رسیدم پاریس و با مترو رفتم ایستگاه شاتله لس فوریم ، بعد هم هتلی در مرکز شهر به نام پرینس را در نزدیکی ایستگاه مترو انتخاب کردم، آنقدر خسته بودم که نفهمیدم کی به خواب رفتم.

ادامه

گزارش سفر به کشور کره-پانزدهمین کنفرانس بین المللی (ICPIC)

مهرنوش هدایتی

موسسه پیشبرد برنامه فلسفه برای کودکان (ICPIC) حدوداٌ از سال ۱۹۷۹ تا کنون هر دو سال یک بار در کشورهای عضو این موسسه کنفرانس هایی را برای توسعه و انتقال اطلاعات این برنامه بین علاقه مندان در کشورهای مختلف برگزار می کند. که من در کنفرانس سال ۲۰۰۹ این موسسه در کشور ایتالیا شهر پادوا شرکت کرده بودم که با استقبال فراوانی روبرو شد.